Sunday 1 June 2014

Groceries, breakfast, etc.

Yesterday it was time for some proper grocery shopping, and we got a good haul.
We go to a few different supermarkets here in our area to get everything as cheap as possible, so we save a little bit of money.


Today we had a pretty darn tasty brunch/lunch that this "grumpy" guy made.


He fried up some scrambled tofu with tumeric, garlic, onions, mushrooms and peppers, and roasted some potatoes.



And we had it with some toast!

Yum!


This guy has been pretty darn cute.



He shortly met another Italian greyhound today (wooo!), and played loads with a big golden retriever! He used to be terrified of dogs so he's made so much progress since we've gotten here and started socializing much more with other dogs while out for walks. Yay!

And later today it's time for this:


Looking forward to seeing the results! I'm hoping for a color close to my natural hair color, so I don't have to think about dyeing my roots. For a while, at least.

Aaand tomorrow it's back to work!

Loads of love,
Malin

2 comments:

  1. Så flotte bilder du tar!

    Vil gjerne tipse deg om at Garnier dessverre tester på dyr. Jeg bruker Tints of Nature, og er kjempefornøyd! De tester ikke på dyr, har ingen dyreingredienser og har stort sett økologiske produkter. Og så blir håret faktisk skikkelig glatt og fint når man farger, og blir lettere å style, av en eller annen grunn!

    Jeg pleier å kjøpe det på Life (helsekost), men du kan også kjøpe online: http://www.okologisk-supermarked.dk/shop/tints-of-nature-80c1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk! :)

      Og tusen takk for at du sier fra, og på en ordentlig måte! Jeg hadde tidligere sjekket uttalelsene til moderselskapet (L'Oreal) ang. det at de sluttet å teste alle sine produkter på dyr i 1989, men etter grundigere research nå fant jeg ut at det jo kun stemmer for de "ferdige produktene", og ikke på selve ingrediensene. Som jo er like ille, og nå føler jeg meg ganske crappy...
      Men takk for tipset, jeg setter stor pris på det! Jeg brukte Tints of Nature da jeg bodde i London, men har ikke sett merket her hittil. Det finnes garantert på en eller annen butikk her i København, hvis ikke kan jeg kjøpe via linken du ga meg om jeg vil farge håret igjen! Tusen takk for det!

      Delete